niedziela, 17 listopada 2019

Mroźna kartka


Witam niedzielnie!

Dziś inspiruję na blogu Filigranek
i przychodzę do Was z mroźną kartką bożonarodzeniową.
Znalazła się na niej ręcznie robiona poinsecja z papieru, choinkowe gałązki,
zmrożone owoce i perełki. Chciałam więc tę kartkę trochę ocieplić.
Dlatego brzegi papieru potuszowałam, 
to samo zrobiłam z tekturkami (wiankiem i napisem),
które dodatkowo przeciągnęłam złotą porporiną.
Mam nadzieję, że widać na zdjęciach ten efekt.







Kartka została wykonana wg mapki


a także na wyzwanie #47 scrapkowo.pl
Ze sklepu użyłam: papiery Craft O'Clock Carols In The Snow 02 i 05,
wykrojniki Craft Passion gałązki i gwiazdę


i cyklicznym wyzwaniu Klubu Twórczych Mam


Serdeczności, Ania

18 komentarzy:

  1. Piękna! Muszę spróbować zostawiać na swoich kartkach trochę wiecej wolnej przestrzeni- u Ciebie bardzo mi to się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ pewnie, że próbuj- u mnie raz tak, raz tak 😉

      Usuń
  2. Jest śliczna;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Perłowy akcent idealnie dopełnił całość kompozycji :)dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.DT Papierowa Margaretka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że kocha,m wszystkie twoje prace <3 Dziękuję za współną zabawę na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle cuda tworzysz Aniu :)
    Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Ja zwykle, Aniu, zachwycasz! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Jak ja lubię, gdy "coś" jest zrobione z tekturkami, dzięki czemu staj a się jeszcze piękniejszym uzupełnieniem prac. :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna praca, pięknie ozdobiłaś tą tekturkę perełkami, a gwiazda betlejemska olśniewa swoim srebrnym blaskiem.

    OdpowiedzUsuń

Jest impreza!

Cześć! Dziś przychodzę do Was z imprezowym wpisem do art journala, a wszystko z okazji 18 urodzin Świata Pasji. Ja życzę im samych kreatywny...