piątek, 15 listopada 2019

Jesiennie

Cześć!

Jesienną kartką urodzinową zapraszam Was
na najnowsze wyzwanie Filigranek - Bez wykrojnika.
Jak jesiennie, to oczywiście wykorzystałam papiery
Craft O'Clock Vintage Bisou.
Użyłam filigrankowych narożników i ramki.
Tekturki i papier potraktowałam dwoma tuszami Distress:
Tea Dye i Vintage Photo.
Dodałam (także potuszowane) listki wycięte z arkusza dodatków
oraz kwiaty i owoce jesieni.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #17 na Blogu Kreatywnym Świata Pasji


Wyzwanie #94 Crafty Moly


Przesyłam jesienne pozdrowienia, Ania

8 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyszła Ci ta karteczka 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Pięknie i energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu cudna :)

    Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :D a te owoce wyglądają jak kandyzowane i otoczone w cukrze :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...