poniedziałek, 18 listopada 2019

Każdy z nas ma swojego anioła

Witajcie!

I ja mam swojego anioła... zmediowanego na bazie Woodouts!
Czego użyłam? To tak w kolejności: białe gesso, podkład do pasty pękającej,
pasta pękająca, pasta antyczna, złota pasta woskowa, gel medium,
stemple, sizal, susz, pomarańcze, cynamon, anyż,
kulki styropianowe, kulki i proszek 3d oraz pasta śniegowa.










Anioła posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #38 w Sklepiku Gosi


Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty


Wyzwanie #25 APScraft



Pozdrawiam, Ania

7 komentarzy:

  1. Super! Ale pracuś z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, raczej leń, bo to mój sposób na odpoczynek 😄

      Usuń
  2. Ależ pięknie zimowy i pewnikiem cudnie pachnący anioł :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie 😄 oj pachnie, pachnie 😉

      Usuń
  3. Przepiękny ten anioł! Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam te zapachy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Ma swój klimacik. I zapach do tego!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...