piątek, 15 listopada 2019

Gdy pierwsza gwiazda…


Witam serdecznie!

Z ogromną przyjemnością, ale i lekką tremą, goszczę dziś
Wiecie, że bardzo lubię pomediować
 Przygotowałam więc bożonarodzeniową dekorację w technice mixed media.
Drewnianą gwiazdę najpierw dwukrotnie pomalowałam czarnym gessem.
Następnie za pomocą pasty modelującej i szablonu nałożyłam gwiazdki,
które po wyschnięciu też pociągnęłam gessem.
Aby ułożyć na czymś świąteczną kompozycję,
przez gwiazdę przeplotłam czarny sznurek a na nim przykleiłam sizal.
Chciałam, by moja gwiazda była w tonacji srebrnej, więc za pomocą srebrnego proszku
i bezbarwnego wosku sama sobie zrobiłam pastę woskową.
I takim specyfikiem delikatnie przesmarowałam całą ozdobę.
Dopiero teraz przyszedł czas na świąteczne dodatki.
Wszystkie pachnące świętami akcesoria przykleiłam na gel medium,
bo nie cierpię kleju na gorąco.
W wielu miejscach dodałam srebrne mikrokulki i brokat hologramowy.
Następnie… dałam czas swojej ozdobie, ponieważ klej musi solidnie związać.
I na koniec bożonarodzeniową kompozycję gdzieniegdzie pomalowałam
wspomnianą wyżej pastą woskową.
I musicie mi uwierzyć na słowo, ale gwiazda naprawdę pięknie pachnie
cynamonem, anyżem i pomarańczą.








Gwiazdę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie listopadowe w Szufladzie


Wyzwanie #47 na blogu scrapkowo.pl

A te produkty to: cynamon, pomarańcze i szyszki.


Przesyłam serdeczności wszystkim gościom bloga Kreatywnego i mojego :)

Ania

30 komentarzy:

  1. Aniu, przepiękna ! Jak zaczęłam czytać o czarnym gesso w kontekście bożonarodzeniowym to lekko zwątpiłam ;), ale wyszło bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie takie odbiegające od klasyki świątecznej, ale wyobrażam sobie te zapachy... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, przepiekna ozdoba :) Wspaniałe szczegóły dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, klimatyczna ozdoba;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna posrebrzana gwiazdka! Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obledna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo świąteczny projekt :) Cudowna ozdoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja, wow, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Super praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku nie robię żadnych takich ozdób ale ..... kto wie, nie mów nigdy nigdy :) Podoba mi się Twój pomysł, gwiazda jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że ci się podoba i zachęcam do mediowania 😃

      Usuń
  13. niesamowite kolory i zimowy klimat, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna gwiazda, idealnie wyważona nie za dużo nie za mało :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...