poniedziałek, 20 stycznia 2020

Dzień jeden w roku

Cześć!

Nie, nie zaplątała mi się wcale grudniowa kartka.
Już w styczniu razem z Inką i z ROGATYM
zaczynam nowy sezon na święta na okrągło.
W styczniowym wyzwaniu padło na inspirację
kolędą "Dzień jeden w roku".
Mnie zainspirował ten fragment:

Drzewa - ptakom, ptaki - drzewom
Tchnienie wiatru - płatkom śniegu.

Moja praca nie jest więc typowo świąteczna,
ale po prostu zimowa.
Wykorzystałam papiery Laserowe Love Winter Song,
filigrankową tekturkę - wianek,
a poinsecje i gałązki wycięłam wykrojnikami Craft Passion.
Całą kartkę razem z wiankiem ośnieżyłam.
I w ogóle uwielbiam kartki świąteczne i zimowe
z ptaszorami, a Wy?






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #37 egoCraft
dowolna praca z tekturką


Styczniowe wyzwanie gościnnej projektantki w Szufladzie


A kto się bawi w styczniu na ROGATYM blogu?


Ja mam plan na cały rok, a jak będzie, to się okaże...

Ania

21 komentarzy:

  1. piękna Aniu, śliczny ptaszorek, kwiaty jak zawsze też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie piękne laserowe papiery z jarzębinką. Pięknie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, a z ptaszkami i zimowo to ja mogłabym robić każdą kartkę. Uwielbiam zimowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, to tak jak ja 👍 dziękuję Ci bardzo 😘

      Usuń
  4. Ja! ja się bawię ;)) ślicznie, urocza kartka, bardzo pozytywna i taka pełna życia! pięknie słowa tej piosenki zobrazowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, że Ty się bawisz, to ja dobrze wiem 😂🤣😂 dziękuję za dobre słowo ❤

      Usuń
  5. Przepiękna. Dziękuję za wzięcie udziału w moim gościnnym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is amazing! Thank you for playing with us at the egoCraft Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca! Piękne kolory i kompozycja kartki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zimowa, i jednak świąteczna praca ;-) Cudowny klimat... Dziękuję za wspólną zabawę- DT Rogatego- Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wykorzystałaś te papiery

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...