poniedziałek, 6 stycznia 2020

Kochanej Babci


Witajcie!

Na inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę
 na piękne styczniowe święto czyli Dzień Babci.
Nie mogło więc na niej zabraknąć złota i serca, bo przecież każda babcia ma złote serce…
Cała praca jest wykonana z papierów Craft O’Clock Vintage Bisou,
a świeci się na złoto nie tylko dzięki mikrokulkom, pręcikom i ryżykom
 ale też za sprawą złotej farby akrylowej, którą
pomalowałam tekturkowe serduszka i zrobiłam chlapania.







Kartkę dla babci posyłam na wyzwanie Szuflady
Otwórz szufladę: srebro, złoto


a także na wyzwanie #5 Tekturkowo
Dla Babci i Dziadka


Mam nadzieję, że Was zainspirowałam. Ania

14 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka. Jesteś mistrzynią wianuszków. W twoim wykonaniu zawsze są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna!!! Cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna kolekcja papierów, pięknie wyszło. Ja zakupiłam x2 i jakoś nie mam weny żeby coś z nich zrobić, mimo, że podobają mi się ogromnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, uwielbiam tę kolekcję - jak zaczęłam ją ciąć, to nie mogę się od niej uwolnić 😃

      Usuń
  4. ale dużo pięknych, złotych perełeczke, pięknie wyszło. Trzymamy kciuki za wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla tak wyjątkowej osoby, jaką jest Babcia to i kartka musi być piękna :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Twoje praca to prawdziwa magia! Dziekuję za udział w wyzwaniu "Dla Babci i Dziadka" Tekturkowa. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudo! :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała, zachwycająca karteczka! Efekt z mikro-kulkami mnie urzekł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jak zwykle piękna kartka :) Fantastycznie złota! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Tekturkowo, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...