wtorek, 7 stycznia 2020

Kwiatowy blejtram

Witajcie!

Dziś gościnnie inspiruję na blogu Altair Art.
Moją ulubioną, jak do tej pory, kolekcją papierów tej marki jest Ever Dream.
Przygotowałam więc kwiatowy wianek na blejtramie 20 cm x 20 cm,
którego tłem jest papier 05 z tej właśnie kolekcji.
Papier docięłam i przykleiłam na gel medium,
a następnie położyłam maskę SnipArt.
Kiedy już podeschła, psiknęłam i pochlapałam trochę tło mgiełkami.
Użyłam dwóch kolorów od 13arts: pastel lavender i chalk lilac.
Dopiero na całkiem suchym tle ułożyłam wianek, który rozbieliłam gessem.
Dodałam tekturkowe motylki – trochę je posmarowałam pastą strukturalną
i pomgiełkowałam. Kropką nad i są chlapania białym splashem.
Powstały większe i mniejsze kropki.
Mam nadzieję, że taka wiosenna praca poprawi Wam humor.







Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #51 na blogu Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką


Wyzwanie #45 Towarzystwa Dobrej Zabawy
Kropki



Przesyłam serdeczności, Ania

15 komentarzy:

  1. No niesamowite Ci te wianki wychodzą! Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że ci się podoba 😃 ja uwielbiam wianki 😉

      Usuń
  2. Cudowny ten twój wianek jak i cała reszta.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wianuszek, chociaż za mną nadal chodzi z czerwonymi jabłuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kompozycja, są kwiaty, motylki i nawet sznureczki wystają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny wianuszek - i znów cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś przecudnego! A to zestawienie kolorów dla mnie idealne, uwielbiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnej urody wianuszek! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękny, taki romantyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...