środa, 15 stycznia 2020

Monochromatycznie

Cześć!

Właśnie ruszyło najnowsze wyzwanie na blogu Filigranek.
Ma być monochromatycznie, więc u mnie musi być fioletowo.
Uwielbiam wszystkie odcienie tego koloru, dlatego
kolekcja Lemon Craft My Sweet Provence pasuje mi idealnie.
Filigrankową ramkę z motylami potuszowałam fioletowym tuszem
i jeszcze zembossowałam liliowym pudrem,
ułożyłam ją na fioletowym sizalu, który posypałam proszkiem 3d.
Na sam koniec dodałam delikatne chlapnięcia
fioletową farbą akrylową. Może być?






Na kartce są gotowe kwiatki, jak i te wycięte z lemonkowego arkusz,
zgłaszam więc na wyzwanie #49 Scrapkowo
Nożyczki w ruch!


A kto się bawi z Filigrankami?
Zapraszam, Ania

13 komentarzy:

  1. o i są nasze świrowe kolory :D piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne barwy i śliczne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie i tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie;) Dziękuje za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, świetne kolory, bardzo dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje ukwiecony wianuszek. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna praca :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna:)! Pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...