czwartek, 2 stycznia 2020

Exploding box na ślub


Witam serdecznie!

Dziś ślubnie inspiruję na blogu Filigranek.
Stworzyłam exploding box na craftowej bazie i tak dobierałam elementy,
aby wyszedł trochę w stylu eko. Czy mi się udało, osądźcie sami i dajcie znać w komentarzach.
Użyłam papierów Lemon Craft Dom róż – extra i sporo papieru craftowego.
Do tego dodałam filigrankowe tekturki: parę młodą, serca, zakochane ptaszki i napis.
Znalazły się tu też kieszonki na życzenia i na pieniądze.
Zrobiłam je za pomocą wykrojnika – borderu od Marianne Design.
Serwetka i ramki to też wykrojniki  Marianne.
A delikatne kompozycje kwiatowe dopełniają całości.









Pracę posyłam na wyzwanie #51 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką


Przesyłam serdeczności, Ania

14 komentarzy:

  1. Cudowny! Jak dla mnie jest sielsko-ekologocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ślubny box :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardziej rustykalnie niż eko, ale i tak bardzo ładnie się prezentuje! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Jest bardzo romantyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Miszmasz Papierowy".

    OdpowiedzUsuń

Koronkowy tag

Dzień dobry! Tym razem mam Wam do pokazania coś, co lubię najbardziej, czyli pracę, która powstała ot tak, tylko z powodu artystycznego wyży...