piątek, 24 stycznia 2020

Walentynka z brokatem

Cześć!


Tym razem na inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę,
na której błyszczy się brokat. Środki kwiatów zdobią więc brokatowe pręciki,
serduszkową maskę przed wyschnięciem posypałam brokatem
i jeszcze wszystko chlapnęłam brokatowym splasem.
A całość została zrobiona z jednego arkusza papieru UHK Gallery oho Boho.
Kwiaty i gałązki są od Craft Passion.
Ciekawa jestem komu przypadnie do gustu taka walentynka?







Kartkę posyłam na wyzwanie #64 ScrapAndMe
Błysk


oraz na wyzwanie Otwórz Szufladę w styczniu
Serce



Pozdrowienia, Ania

11 komentarzy:

  1. uwielbiam zestawienia dwóch kolorów co daje takie fajne kontrasty. Mimo, że róż jest u mnie na szarym końcu, to tutaj mi się podoba ;o) i widzę malutkie serduszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba 😃 ostatnio lubię pobawić się kolorami i kontrastami 💗

      Usuń
  2. lubię brokat, a w takiej walentynkowej pracy, to całkiem wyczekiwany preparat :) pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam problem z brokatem, podoba mi się na pracach, ale denerwuje mnie to, że później jest wszędzie 😖 i dlatego rzadko go używam 😉

      Usuń
  3. Piękna praca,też nie lubię pracować z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe".Pozdrawiam:) Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Pieknie się rozwijasz Aniu, dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndME,Sand Art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba! Oryginalna, niesztampowa walentynka.
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...