sobota, 11 stycznia 2020

Kartka z błyskiem

Dzień dobry!

Dzisiaj mam niespotykaną przyjemność,
ponieważ Tekturkowo zaprosiło mnie do gościnnego występu.
Przygotowałam kartkę z błyskiem,
którą można wręczyć na każdą okazję, wystarczy dodać odpowiedni napis.
U mnie ostatecznie chyba znajdzie się LOVE i będzie walentynką.
Piękną tekturową ramkę zembossowałam na gorąco
i wokół niej zbudowałam kwiatową kompozycję.
Dodałam wycięte elementy, troszkę koronek, ale i cekiny
 mikrokulki oraz lśniące diamenciki.
Całość lekko rozbieliłam gessem i chlapnęłam splashem.
Użyłam papierów ScrapBoys Dream Garden
oraz arkusza z elementami do wycinania z tej samej kolekcji.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #49 scrapkowo.pl


Wyzwanie #64 ScrapAndMe


Wyzwanie #51 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką


Ślę serdeczności, Ania

19 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna :) jak pięknie pod kwiatuszkiem dodana koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kompozycja jak i cała kartka😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszła, podoba mi się jej kompozycja :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:)Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Miszmasz Papierowy".

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna praca Aniu <3, bardzo dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa, oryginalna, wycinana praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna kartka:)! Pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...