sobota, 18 stycznia 2020

Kartka z kwiatami z papieru scrapowego


Witam serdecznie!

Dziś debiutuję na na blogu Altair Art.
Bardzo się cieszę, że znalazłam się w tak cudownie kreatywnym gronie.
Przygotowałam kartkę w formacie DL wykorzystując
dwie kolekcje papierów Midwinter i Spring Blossoms.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kwiaty z papieru scrapowego
i takie właśnie znalazły się na mojej pracy.
Kwiaty i gałązki wycięłam wykrojnikami Craft Passion.
Dodatkowo obsypałam je kulkami różnej wielkości.
A całość pochlapałam farbami i splashem.
Ciekawa jestem czy przypadnie Wam do gustu? Dajcie znać.







Kartkę posyłam na wyzwanie #2 Scrapbooking Shop
Zimowy moodboard


oraz na wyzwanie #55 sklepu Essy Floresy
Rwanie i szarpanie



Do następnego razu, Ania

16 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Aneczko, bardzo udany debiut:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam Twoje wyczucie koloru, muszę przyznać, że ta oszczędność w wyborze barw jest bardzo atrakcyjna:) Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Iza, cieszę się, że tak uważasz 😘

      Usuń
  3. Piękną karteczkę wykonałaś, a te kwiaty z papieru scrapowego faktycznie mają dużo uroku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza wiankowa kartka ...Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że przypadnie, bo ja bardzo lubię takie kolory :) a i ostatnio nawet butelkowa zieleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O butelkowa zieleń jest cudna, nawet sprawiłam sobie suknię w tym kolorze na wesele syna 😃

      Usuń
  6. piękne zestawienie kolorów, fajny kontrast między ostatnim granatowym tłem, a jasnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że uwielbiam Twoje kompozycje? CUDO:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo 😃 cała przyjemność po mojej stronie 😘

      Usuń
  8. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...