czwartek, 16 stycznia 2020

Zimowa skrzynka


Cześć!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zimową skrzynkę, w której mam nadzieję pomieścić moje koronki.
To moja dzisiejsza inspiracja dla ArtBrawurki.
Pomalowałam ją białym gessem, następnie niebieską farbą i znów białym gessem.
Wszystko podsuszyłam nagrzewnicą i postemplowałam.
Na tak zmediowanej skrzynce ułożyłam kompozycję z kwiatów
z papieru scrapowego i owoców głogu.
Kwiaty wycięłam z papieru Craft o'Clock Spring Bustling wykrojnikami Craft Passion.
Obsypałam ją jeszcze kulkami 3d różnej wielkości.
Całość chlapnęłam białym splashem.
Bardzo jestem ciekawa czy podoba Wam się moja skrzynka?






Skrzynkę posyłam na wyzwanie Lemon Craft
z moodboardem


oraz na wyzwanie gościnnej projektantki na blogu Szuflada
ZIMA


A że głóg, tudzież jarzębina to rośliny, posyłam też
na wyzwanie styczniowe Świrów Rękodzieła
ROŚLINY



Przesyłam serdeczności, Ania

10 komentarzy:

  1. Prześliczna, idealna do koronek. Twoje prace w tym stylu są naprawdę wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, jak ja Ci się odwdzięczę za te wszystkie dobre słowa?

      Usuń
  2. piękny efekt Aniu. Bardzo podobają mi się kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na zimową skrzyneczkę, bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, dziękuję za wzięcie udziału w moim gościnnym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie połączenie kolorów- zawsze i wszędzie! Świetna skrzyneczka! Dziękuję za udział w konkursie styczniowym na blogu Świry Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...