środa, 20 maja 2020

Dla Mamy

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla Filigranek przygotowałam
opakowanie na słodkości dla MAMY - czekoladownik na Merci.
Ubrałam go w piękne papiery ScrapBoys z kolekcji Victorian Home
i słoneczne kwiaty. Dodałam też filigrankową tekturkę -
serce z napisem, by nie było wątpliwości,
że to prezent z okazji najpiękniejszego majowego święta.







Czekoladownik posyłam na wyzwania:

Wyzwanie 5/2020 The Scrappy Sketches


Wyzwanie #8 Przez Okienko


Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty



Pozdrawiam cieplutko, Ania

15 komentarzy:

  1. o jaki piekny, kolorowy czekoladownik! takie moje żywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że ci się podoba 💛💛💛

      Usuń
  2. Podziwiam zawsze wielobarwne prace. Twoja wyszła przepięknie. Dziękuję że bawisz się na blogu The Scrappy Sketches. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Aniu, tyle koloru, tyle radości, majstersztyk. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję i ślę pozdrowienia 💛🧡💙

      Usuń
  4. Kartka jest piękna :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowanie słodkości. Dziękuję z a udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna z pięknym przesłaniem. Motylki są urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim opakowaniu słodkości to i ja bardzo proszę, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ kolorowo! Pięknie!
    Po raz drugi dziękuję za udział w majowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zrobiło się słonecznie! Piękna interpretacja naszej majowej mapki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna piękna, ukwiecona praca! :) Dziękuję z udział w majowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...