poniedziałek, 4 maja 2020

Z muzyką w tle

Hej!

Dziś chciałabym wam pokazać prezent, który własnoręcznie przygotowałam dla mojej koleżanki. 
Jest to zmediowane drewniane serce z muzyką w tle i nim inspiruję na blogu Filigranek.
Znajdziecie tu stemple z nutkami oraz muzyczną tekturkę
Serce wykonałam w takich kolorach, by pasowało do kompletu.
Moja koleżanka ma już u siebie zrobione w tej stylistyce pudełko na biżuterię i drewniany napis.
A serce najpierw potraktowałam białym gessem,
później lekko potuszowałam distressem tea dye i postemplowałam.
Złączyłam ze sobą dwie takie same tekturki i pociągnięte distressem nakleiłam
i na tym zbudowałam kompozycję. Oprócz kwiatów jest tu sporo sizalu, kulek i proszku 3d.
Kulki zabarwiłam mgiełkami (brązową i czarną). Kiedy całość dokładnie wyschła,
wszystko rozbieliłam gessem a na koniec delikatnie przeciągnęłam pastą woskową.






Serce zgłaszam na wyzwanie #55 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką



Pozdrawiam, Ania

7 komentarzy:

  1. Niesamowicie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko jest prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne serducho! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...