piątek, 15 maja 2020

Maj pachnący bzem

Witam!

I od razu serdecznie zapraszam na najnowsze wyzwanie Filigranek,
które - jak to w maju - ściśle związane jest z pachnącym bzem.
A moja inspiracja to kartka urodzinowa z użyciem pięknej
i cudnej kolekcji Galerii Papieru "Gdy kwitną bzy".









Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #41 egoCraft
Majowe kwiaty - praca z tekturką


Wyzwanie #53 scrapkowo.pl
Praca z koronką


Wyzwanie cykliczne w Klubie Twórczych Mam
Romantyczne lilaki



Pozdrowienia, Ania

20 komentarzy:

  1. Cudna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna. I lila❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna kompozycja z listków i kwiatuszków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna inspiracja. Dziękujemy za wspólna zabawę w Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka i pora roku, gdy kwitną bzy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, obłęd! i to nawiązujący do moich ulubionych majowych kwiatów! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna w ukochanym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous flowers and card. Good luck and thanks for playing along with us at Egocraft challenge. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  11. CUUUDOWNA:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuudowna :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna praca, UWIELBIAM BEZ <3, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DTScrapkowo

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...