niedziela, 3 maja 2020

Mediowe serce

Hej!

Lubicie bawić się woskami? Ja ostatnio bardzo…
Dlatego na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki zmediowałam serce i pobawiłam się woskami.
Aby zbudować kompozycję, położyłam przez maskę  pastę modelującą i na serce nakleiłam sznurek,
koronki, guziki, dżety, perełki i inne różne „śmieci” oraz tekturki od egoCraft: ozdobniki i ważki.
I tekturkowe serduszka, bo to prezent dla mamy i musi w nim być sporo miłości.
Dodałam pastę piaskową, kulki, koraliki i mikrokulki. Wszystko pomalowałam czarnym gessem.
I po wyschnięciu zaczęłam zabawę woskami blendując dwa kolory: fioletowy i turkusowy.
Ciekawa jestem czy podoba się Wam taka śmieciowa dekoracja?
I czy może być prezentem na majowe święto mamy?
Koniecznie podzielcie się swoimi odczuciami w komentarzach.







Serce posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie #55 DIY
Dla Ciebie Mamo!



Otwórz Szufladę w kwietniu



Pozdrawiam, Ania

12 komentarzy:

  1. Jeśli mama lubi prezenty w takim stylu, to oczywiście może być to prezent dla niej :)
    A mi się bardzo podobają kolory :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam woski i prace typu asamblaż :)
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducho pełne różności. Pięknie.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serduszko Aniu - jestem zachwycona :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca! Uwielbiam ważki i takie kolorki! wyszło naprawdę cudnie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca mediowa. Świetne kolorki ci wyszły, jedne z moich ulubionych. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa i ciekawa praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Życze powodzenia i pozdrawiam serdecznie. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. very beautiful project. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca! Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zmediowałaś to serduszko. Dziękuję za udział w WYZWANIU Dla Ciebie Mamo. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...