środa, 27 maja 2020

Steampunkowo

Dzień dobry o poranku!

Dziś przychodzę do was z trybikowo-śmieciową pracą.
Uwielbiam takie robić, bo zabawa jest przednia,
ale już zrobienie zdjęć takiej pracy to droga przez mękę.
Ale cóż, jest jak jest.
W ruch poszły hdf-ki od Tekturkowo i Artistiko,
sklejkowe gwiazdy, a także trybikowe tekturki od Fabryki Weny
 i jeszcze czarne gesso oraz czarna pasta modelująca,
moja ulubiona maska od 13arts, różne złomki, kulki itp.
Zrobiłam nawet napad na skrzynkę mojego faceta, tylko ciiii...
Dodałam też troszkę pasty piaskowej.
A wszystko pociągnęłam trzema kolorami wosków.






Pracę posyłam na wyzwania;

Wyzwanie #9 Tekturkowo

Wykorzystane materiały ze sklepu: trybik średni, zestaw trybików.


Otwórz Szufladę w maju


Wyzwanie #50 Towarzystwa Dobrej Zabawy


Do miłego, Ania

15 komentarzy:

  1. uwielbiam woski <3 oj, dokładnie tak. Farby lepiej uchwycić niż woski, ale Ci się udało Aniu! praca piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I, to się cieszę, że udało się co nieco uchwycić 😃 dziękuję kochana 😘

      Usuń
  2. WoWWW, Aniu to jest świetne! :-))) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Анна, привет! Очень интересная и потрясающая работа! Спасибо от TDZ) Ждем вновь! С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, "trybikowo-śmieciowa" praca ! Uwielbiam takie ;-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mediowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszałamiająca praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...