sobota, 2 maja 2020

Blog Hop z Altair Art

Witajcie!

Zapraszam do zabawy w blog hop z Altair Art z okazji Dnia Scrapbookingu.
Jeśli trafiłaś tu z bloga Magdy - DecoArtMagda, to super!
Jeśli nie, to zapraszam na początek do Altair Art.



A teraz czas na pracę. Jak już pewnie wiecie, chochlik pomieszał nam prace.
Ciekawa jestem czy odgadniecie, której projektantki
kartkę dziś prezentuję? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.
Spośród prawidłowych i nietuzinkowych odpowiedzi, wybiorę jedną osobę,
która otrzyma ode mnie prezent: pracę, którą na dziś ja wykonałam
i ukryłam na blogu jednej z moich koleżanek z DT plus niespodziankę :)

"Na dzisiejszą zabawę przygotowałam kartkę w stylu prowansalskim.
Delikatne kolory fioletu i błękitu połączone motywem ogrodu.
Stemplowane kwiaty pokolorowałam tuszami, a następnie ułożyłam na tle wdzięcznego,
przecieranego papieru z kolekcji Midwinter.
Kartka jest dość prosta, ale uważam, że motyw płotu idealnie pasuje
do prowansalskiego charakteru pracy."





A teraz odsyłam Cię do następnej osoby z naszego DT,

Udanej zabawy, Ania

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna prosta kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie prosta i piękna praca, choć wiem, że nie twoja to i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i chyba już wiem, do kogo należy ta delikatna praca :) bardzo lubię takie kwiatkowe warstwowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to praca Moniki PaperBox.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te niebieskości :-) Obstawiam autorkę- Aneta Handmade by Anett lub Monika PaperBox ;-) Może to wasze, drogie koleżanki ;-)? Pozdrawiam- Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna praca, ciekawe do kogo należy? hmmm...

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...