wtorek, 26 maja 2020

Vintage tag

Dzień dobry!

Dzisiaj mam dla Was taga, trochę w stylu vintage.
Wykonałam go z papierów Mysterious Garden
i dodatków do wycinania z tej kolekcji. 
I jest to moja inspiracja dla Altair Art.
Tło postemplowałam, a całą kompozycję zbudowałam warstwowo
za pomocą tekturek, kwiatów, elementów do wycinania i kulek 3d.
Wszystko potuszowałam, trochę rozbieliłam,
a na koniec pochlapałam czarną farbą.
Użyte tekturki są od Fabryki Weny: tag, kółko, ramka i listki.






Taga posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #61 SnipArt


Wyzwanie #56 Miszmasz Papierowy


Miłego dnia, Ania

13 komentarzy:

  1. Cudowny tag, jest bardzo piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł. Lubie takie warstwowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tagi, pięknie Ci wyszedł. Piękne papierki, kwiaty, a dodatki i mikrokuleczki jeszcze ją upiększają w tych drobnych szczegółach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, tag jest świetny, ogromnie mi się on podoba! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piekny tag! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful tag! Thank you for joining Snip Art May challenge !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie! Tak ciepło i słonecznie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! Tyle się na nim dzieje, wygląda bosssko :) Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...