czwartek, 7 maja 2020

Kartka z wiankiem

Cześć!

Na dzisiejszą inspirację dla Altair Art przygotowałam to,
co lubię najbardziej – kartkę z wiankiem i to jeszcze we fioletach,
z całym mnóstwem pręcików, ryżyków, kulek, mikrokulek…
Wszystko rozbielone, pochlapane i ułożone na patchworku
z papierów Sunrise oraz Ever Dream.
Kropkę nad i stanowią niewielkie ptaszki z masy plastycznej.
Ciekawa jestem czy taka inspiracja się wam spodoba?
Dajcie znać w komentarzach.







Kartkę posyłam na wyzwanie DIY INSPIRACJE
Kolor: wrzos/fiolet/purpura



Z serdecznościami, Ania

20 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, wianek obłędny - jak zawsze z resztą :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski ten wianuszek <3 Cieszy oczy i zachwyca :) Powodzenia na wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja się bardzo cieszę, że ci się podoba 😃

      Usuń
  3. Kartka jest fantastyczna 💓 mogę spytać czym bielisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze białym gessem 😀

      Usuń
    2. Jeszcze z pół roku temu mówiłam że w media nie wejdę.. Ale oglądając takie prace.. Zmieniam zdanie.. Gesso już mam.. 🤣;) zdecydowanie muszę poćwiczyć bo wygląda genialnie

      Usuń
    3. Super- czekam na efekty 😃

      Usuń
  4. piękna jest! uwielbiam Twoje wianuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, piękne kolory.Po prostu brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, cudowne fiolety i ten ukwiecony wianuszek robi niesamowite wrażenie, coś pięknego :) Wygrana jest już Twoja a ja właśnie przed chwilą wybiłam sobie z głowy, żeby również wziąć udział w tej zabawie ;) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, oszalałaś chyba - koniecznie bierz udział, każdemu podoba się co innego A projektantkom może spodoba się twoja praca? Kto nie gra, ten wiesz...

      Usuń
  7. Aniu, jak zawsze mnie zachwycasz swoimi wiankami! 💜 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze mistrzostwo wykonania. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dodac, nic ujac...Jak zwykle ładnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet"

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna kartka! Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-kolor fioletowy.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...