sobota, 9 maja 2020

Kartka uniwersalna

Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę uniwersalną,
która pasuje na wiele okazji.
Stworzyłam ją w kolorach morza i piasku 
wykorzystując papiery UHK Gallery z kolekcji Avonlea Spring.
Trochę je postarzyłam, potuszowałam i powyginałam,
a następnie ułożyłam warstwowo dodając koronkę i wzór za pomocą maski.
Pod kompozycję kwiatowo-listkową nakleiłam jeszcze serwetkę.
Na koniec całość rozbieliłam gessem i pochlapałam białym splashem.
I wyszedł taki poszarpany gnieciuch w moim stylu ;)






Kartkę posyłam na wyzwania:

Tworzę w jednym kolorze


Wyzwanie #53 scrapkowo.pl


Do następnego razu, Ania

7 komentarzy:

  1. Piękna praca;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i ciekawa praca:) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna kartka, kolor jest obłędny <3, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DTScrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja i kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...