środa, 13 maja 2020

Romantycznie

Hej!

Dziś będzie bardzo romantycznie,
a to za sprawą kartki, która doskonale sprawdzi się
jako pamiątka ślubna.
Zrobiłam ją z papierów ScrapAndMe Celebrations Rouge,
a rozbieliłam i pochlapałam mediami 13arts.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Majowe wyzwanie Lemon Craft
LOVE


Wyzwanie #90 13arts
Moodboard
Ze sklepu 13arts użyłam: gesso, splash.


Wyzwanie #68 ScrapAndMe
Ptasie trele
Użyte produkty ScrapAndMe: papiery Celebration Rouge,
arkusz do wycinania, arkusz z liśćmi.


Z serdecznościami, Ania

16 komentarzy:

  1. Ale ona romantyczna ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... bardzo romantycznie, a do tego elegancko i tak kwieciście, cudo Aniu! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, różana i romantyczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. So romantic and beautiful. I love your take on our challenge!! Thank you so much for joining us at 13@rts. Have a beautiful day. Xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful and lovely details! Thank you for playing with us on 13Arts challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznosci! Dziekuje za zabawe z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning. Thank you so much for playing along with us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności <3
    :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So tender card! Wonderful floral composition! Thank You for your participating in the Lemoncraft challenge!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...