poniedziałek, 1 czerwca 2020

Exploding box dla dziewczynki

Dzień dobry!

Dziś Dzień Dziecka i chciałabym wam pokazać dziecięcą pracę,
czyli exploding box, który zrobiłam z okazji narodzin dziewczynki.
Jest to moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Okleiłam go papierami Craft o’Clock z kolekcji Lovely Princess.
Dodałam dziecięce tekturki Laserowe Love,
a jako główny element zamieściłam wózek 3d.
Przykleiłam troszkę kwiatów oraz pasujące napisy.
Użyłam tez wykrojników Craft Passion: serwetki i listków.
I pamiątka narodzin gotowa.








Pudełko posyłam na wyzwanie #54 scrapkowo.pl
Dla Dziecka



Miłego dnia, Ania

8 komentarzy:

  1. Śliczny bosik, wózeczek jest bardzo ładny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, bardzo lubię wszelkie ażurki, tutaj w środku prezentują się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekny boxik:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne pudełko, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pudełeczko! Dziękuję za udział w dziecięcym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...