piątek, 26 czerwca 2020

Chrzest święty

Hej!

Zostałam poproszona o przygotowanie pamiątki chrztu świętego dla chłopca.
Miało być delikatnie i elegancko zarazem.
A że jest to inspiracja dla Altair Art,
postawiłam na pastelowe niebieskości
i użyłam papieru z kolekcji Ever and Always II.
Dodałam też trochę bieli i tematyczną tekturkę Laserowe Love.
Jak myślicie, udało się spełnić wymagania?






Pamiątkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie 6/2020 The Scrappy Sketches


Tworzę w jednym kolorze


Wyzwanie #42 egoCraft


Udanego weekendu, Ania



12 komentarzy:

  1. pewnie, że się udało. Karteczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności Aniu, coś wspaniałego. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że jestem Twoją fanką <3 Cudnie Ci wyszła. dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, ach, te niebieskości :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- życzę powodzenia :-) DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pięknie Aniu! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...