wtorek, 9 czerwca 2020

Pudełko na przydasie


Cześć!

Ostatnio poszalałam z foremkami i masą plastyczną, mam ich teraz mnóstwo do wykorzystania,
ale trzeba je gdzieś przechowywać. Dlatego zmediowałam pudełko w kolorystyce,
którą już pewnie znacie z moich prac, bo musi przecież pasować do pracowni.
I takim pudełkiem inspiruję na blogu Art Brawurki.
Pudełko najpierw pomalowałam białym gessem, potem czarnym
i zrobiłam jeszcze przecierkę białym. Na taki podkład nałożyłam maskę przez szablon
i trochę jeszcze pofarbowałam… kawą.
Następnie postemplowałam używając stempli z pismem i nutkami.
Na wierzch przykleiłam potuszowaną tekturkę egoCraft, a na niej zafarbowaną kawą gazę i sizal,
na tym kwiaty i kulki 3d. Dodałam jeszcze koloru farbami akrylowymi – czarną i brązową,
zastosowałam je jeszcze do chlapnięć. I moje wyciski mają już swój domek.






Pudełko posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie #50 Towarzystwa Dobrej Zabawy


Wyzwanie czerwcowe Szuflady


Pozdrawiam serdecznie, Ania

13 komentarzy:

  1. Prześliczne pudełeczko, wygląda cudownie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy przydaś na pewno chciałby znaleźć swój dom w takim pudełeczku, cudo Aniu! Pozdrawiam, dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę, że tak myślisz 😃 pozdrawiam ciepło ❤

      Usuń
  3. przecudnie wyszło! wieczko zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!!
    Szalenie mi się prace z tej serii podobają - mam nadzieje, że jeszcze trochę miejsca w pracowni masz albo, co chyba bardziej prawdopodobne ;),zaszalejesz z zakupami i kolejne pudełko będzie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana, mam i miejsce i przydasie do zagospodarowania ;)

      Usuń
  5. Bez wątpienia jedyna w swoim rodzaju! Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pomysł. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełeczko, Twoje foremki będą miały piękną oprawę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...