wtorek, 16 czerwca 2020

Gościnne występy

Witajcie!

Z ogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie do gościnnego występu
na blogu Miszmasz Papierowy i serdecznie dziękuję za taką możliwość.
Bardzo często używam tekturkowych elementów,
ale najbardziej lubię wszelkiego rodzaju ramki i rameczki.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam więc kartkę ślubną z cudną miszmaszową ramką 3d
A kartka została wykonana z najnowszej kolekcji papierów
ScrapAndMe Amidst The Roses.








Kartka leci na wyzwanie:

Wyzwanie #10 Tekturkowo


Do następnego razu, Ania

6 komentarzy:

  1. Cudowna praca pełna pozytywnej energii. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochana jestem w tej kartce. Jest niesamowita :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, zachwycasz kompozycją, kolorystyką i swoim imponującym stylem . Rewelacja!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło, dziękuję Halinko z całego serca :)

      Usuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...