sobota, 27 czerwca 2020

Święta na niebiesko

Hej!

Nie, nie - nic mi się nie pomyliło,
po prostu jak co miesiąc bawię się
w święta na okrągło na ROGATYM blogu.
Tym razem miało być na niebiesko i jest
za sprawą papierów ScrapBoys COTTON WINTER.
Do stworzenia kompozycji użyłam wykrojników Craft Passion
i szyszek nazbieranych przez mojego tatę.






I razem z kartką bawię się:

Wyzwanie świąteczne 6/12


Tworzę w jednym kolorze


Wyzwanie na blogu Zielone Koty


A tymczasem cieszę się słoneczkiem, czego i Wam życzę, Ania

15 komentarzy:

  1. Cudna praca, ale te pastelowe, niebieskie poisencje zachwyciły mnie ogromnie, trudno wzrok oderwać. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż tak mrozno się zrobiło:) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna zima na Twojej kartce, i szyszki! lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kombinacja kwiatów, szyszek i dodatków - prawdziwie zimowo-świąteczna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- życzę powodzenia :-) DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna niebieska kompozycja, super wyglada.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...