poniedziałek, 15 czerwca 2020

L jak Lampa/Latarnia

Hej!

Taką kartką w stylu vintage zapraszam Was
na najnowsze wyzwanie na blogu Kartkowe ABC.
Tym razem rządzi literka L, więc...
L jak Lampa/Latarnia.
Ja użyłam papierów Altair Art z kolekcji Mysterious Garden,
które mocno potuszowałam i jeszcze nałożyłam
tuszem serduszkowy wzór, oczywiście za pomocą maski.
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba.







Kartkę posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy


oraz na wyzwanie nr 88 scrapek.pl



Ściskam, Ania

4 komentarze:

  1. Aniu, każda Twoja praca zachwyca, masz ogromny talent za co podziwiam. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się podoba! ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza starociowa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...