środa, 24 czerwca 2020

Steampunkowy tag

Hej!

Tym razem na blogu Art Brawurki inspiruję mixedmediowym tagiem w stylu steampunk.
Na początek nałożyłam maskę, potem warstwowo nakleiłam tekturki egoCraft
i dodałam trochę dżetów , a także pasty piaskowej.
Wszystko zagessowałam na czarno, a następnie postarzyłam
dodając trochę rdzy i patyny za pomocą wosków.
Tag oczywiście jest z przesłaniem, ciekawe czy do was przemówi?










Tag posyłam na wyzwania:

Tagowe ABC - Dowolny tag


Art-Piaskownica MIXED MEDIA


Wyzwanie #57 Miszmasz Papierowy


Miłego dnia, Ania

15 komentarzy:

  1. Fenomenalny, Dziękuję że bawisz się z nami na blogu tagowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten tag Aniu, zachwycam się! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tagulce :) pięknie wyszło. Ja średnio przepadam za tymi woskami, ale widze, że Ty sobie z nimi świetnie radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, Ja chyba też muszę zainwestować w inne woski 😃

      Usuń
  4. Piękny tag. Wygląda cudownie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca piękna , dziękuję za udział w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez mediowy tag świetnie Aniu. Dziękujemy za udział w zabawie w Tagowym ABC

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca Aniu :)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...