czwartek, 18 czerwca 2020

Witaj Maleństwo

Cześć!

Dziś sobie pozwolę na trochę prywaty,
ponieważ od tygodnia jestem babcią cudownej dziewczynki
i moja radość jest nie do opisania.
Oczywiście z tej okazji przygotowałam kartkę, którą już wam mogę pokazać.
Wykorzystałam do jej wykonania papiery z kolekcji Ever Dream
od Altair Art i tą kartką inspiruję na blogu.
Dodałam jeszcze słodziuchną tekturkę - stópki od egoCraft.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #54 scrapkowo.pl


Wyzwanie #69 ScrapAndMe

Wybrałam linię: zielony/perełki/tekturka


Wyzwanie #42 egoCraft



Przepełniona miłością, Ania

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna karteczka, jeszcze raz Gartulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. the card is pretty in pastels and love all the details. Good luck and thanks for playing along with us at egoCraft Challenge. Hope to see you again
    Shylaa DT@egocraft
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko i bardzo dziecięco :)) Dziękuję za udział w dziecięcym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza praca, cudownie ukwieciłaś te stópki💙, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna:)! pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...