wtorek, 16 czerwca 2020

Koronkowy exploding box

Witam serdecznie!

Dziś chciałabym wam pokazać exploding box na ślub.
Jest to moja inspiracja dla Art Brawurki.
Do jego wykonania użyłam foamiranowych kwiatów od Asi Szulik
 i naprawdę romantycznych tekturek od egoCraft
(para młoda na mostku, kardiogram serca i love).
Całość zrobiłam z papierów ScrapAndMe Amidst The Roses.
Aby podkreślić nastrój, dodałam trochę koronki.
W boxie znalazła się też koperta na pieniądze.
I myślę, że piękne chwile zostaną na zawsze we wspomnieniach,
a ten podarunek dla państwa młodych będzie prawdziwą pamiątką.









Pudełko posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #69 ScrapAndMe
Bingo

Wybrałam linię koronka/kwiaty/brzoskwiniowy


Wyzwanie #10 Tekturkowo
Ślubuję Ci miłość


Z serdecznościami, Ania

4 komentarze:

  1. Bardzo delikatny i romantyczny box! Cudo! Wspaniale, że wzięłaś udział w wyzwaniu Tekturkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohooo i jeszcze jedno cudo! - prześliczny box ;) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa. DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...