poniedziałek, 15 czerwca 2020

Ślub z motylami

Witam serdecznie!

Sezon ślubny ruszył już pełną parą, wesela mogą się odbywać,
dlatego kartką z tej okazji zapraszam Was na
najnowsze wyzwanie na blogu Filigranki - MOTYL.
Do przygotowania swojej inspiracji wykorzystałam
papiery ScrapAndMe Pink Blossom,
a także filigrankową ramkę warstwową
i niewielką parę młodą.
Do kompozycji kwiatowej dodałam liście
z arkusza do wycinania - też ScrapAndMe.
A motyle są od Lemon Craft.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #10 Tekturkowo


Wyzwanie #101 Crafty Moly
Miłość, dziecko, rodzina


Wyzwanie nr 88 scrapek.pl
Na skrzydłach




Przesyłam serdeczności, Ania

4 komentarze:

  1. Wow! Jak zwykle u Ani - przepiękna praca ;) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa. DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak zawsze czarujesz kompozycją ❤ :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, romantyczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...