poniedziałek, 4 stycznia 2021

A jak Aktywny wypoczynek

 Hej!

Witam w Nowym Roku i od razu zapraszam na pierwsze tegoroczne
wyzwanie na blogu Kartkowe ABC - A jak Aktywny wypoczynek.
Zima nas nie rozpieszcza, w dodatku pandemia nie pomaga,
ale moja inspiracja jest zimowa i saneczkowa -
tak dla poprawy humoru :)
Do kartki użyłam papierów Laserowe Love z kolekcji Shabby Winter.







Kartkę posyłam na wyzwanie KoloroTON #31 Art Piaskownica
Różowy i srebrny


a także na wyzwanie #107 Crafty Moly
Zima, zima, zima



Buziaki, Ania

8 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i super wkomponowany obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeeeeeśliczna kartka i tu nawet ten róż zupełnie mi nie przeszkadza... środki kwiatów pięknie wyglądają i to białe listowie cudnie wygląda. Cudowna ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, bo mnie ostatnio na różowo wzięło 😃

      Usuń
  3. piękna karteczka, w dość nietypowym kolorze dla zimy, ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna świetna praca w różu i srebrze :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Dziękujemy za udział w zabawie Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...