poniedziałek, 18 stycznia 2021

Zimowe błyskotki

 Witam serdecznie!

Zapraszam Wam na kolejne wyzwanie Kartkowego ABC
- B jak Błyskotki.
Moje błyskotki to zembossowane na złoto gwiazdki.
A kartka została stworzona z papierów Magicznej Kartki
z kolekcji Śnieżne Opowieści - sama nie wiem skąd je jeszcze wygrzebałam ;)
Użyłam też wykrojnikowego wianka Craft & You
oraz kwiatów i gałązek Craft Passion.







Kartkę posyłam na wyzwanie #61 scrapkowo.pl

Praca ze złotym elementem


Do miłego, Ania


13 komentarzy:

  1. Piękna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Jest. Delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kiedyś spróbować karteczki w takich kolorach, bardzo do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba i świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, świetnie Ci wychodzą bożonarodzeniowe kartki troszkę nietypowej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie świąteczne lubię w nietypowych kolorach 😀

      Usuń
  6. Bardzo przyjemne ciepłe kolorki mają te błyskotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...