poniedziałek, 11 stycznia 2021

Zabawa w liftowanie

 Cześć!

Lubicie robić lifty? U mnie to jest różnie, ale prace Ewy od dawana
mnie zachwycają i tego liftu nie mogłam sobie odmówić.
Koniecznie do niej zajrzyjcie na bloga.

Kartkę stworzyłam z papierów Lemon Craft z kolekcji Silence.
Wykorzystała też badzik z tej samej kolekcji.
Użyłam trzy wykrojniki Craft Passion:
serwetka, listki, gałązki.

Mam nadzieję, że udało mi się zliftować pracę scrapowej koleżanki,
ale oceńcie sami.








A może ktoś jeszcze chętny do zabawy, w której biorę udział?


Udanego tygodnia, Ania



8 komentarzy:

  1. piękne ma tło, kompozycję kwiatową i motylek idealnie uzupełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lift! Kobieca, pastelowa i delikatna kartka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu świetna kartka, lubię bardzo lifty, bo odpada myślenie nad kompozycją. Fajna zabawa , ale mnie się niestety już nigdzie nie mieści, chyba że ktoś mi dobę wydłuży :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się rzadko mieści, ale czasem się udaje 😃

      Usuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...