sobota, 16 stycznia 2021

Dzień Babci

 Witajcie!

Mam do pokazania kolejną kartkę na Dzień Babci.
Jest bardzo kobieca, bo stworzona z cudnych papierów
Altair Art z kolekcji Aurora.
Wykorzystałam do niej wykrojniki Craft Passion: listki i gałązki.
A kwiaty z foamiranu to oczywiście prezent
od niezastąpionej Joasi.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #64 Od A do Zet
Bingo na Dzień Babci i Dziadka

wybrałam linię: tekst/kwiaty/sznurek



Wyzwanie nr 1 Paper Heaven
Trzy kolory: różowy - szary - złoty


Wyzwanie #76 ScrapAndMe
Błysk


Do następnego razu, Ania


7 komentarzy:

  1. Woooow zachwycona jestem. Takie kartki lubię oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka cudnie jak zawsze a kwiaty przepiękne!!! Dziękuję za udz w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Zakochałam się w tych kwiatach. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, soczysta karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Aniu!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jak mi się podoba to połączenie intensywnego różu kwiatów z delikatnością papierów pod nimi. Śliczna! Dziękuję, że przyłączyłaś się do naszego wyzwania w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...