sobota, 9 stycznia 2021

Prawdziwa miłość to właśnie TY

 Witam serdecznie!

Przedstawiam Wam moją prawdziwą miłość - Wikusię!
LO z moją wnusią wykonałam korzystając z papierów Lemon Craft
z kolekcji Raspberry Garden wraz z elementami do wycinania.
Do tego kwiaty, koronki i duuużo brokatu.
Jest też serduszkowa maska i tekturkowy napis.









Layout posyłam na Wyzwanie z Gościem #99 Rapakivi
BINGO
Wybrałam linię: layout/brokat/literki z tekturki

Ze sklepu wykorzystałam: tekturkę i kwiaty.



I jeszcze bawię się z Ulą :)


I biorę udział w wyzwaniu #76 ScrapAndMe
Błysk




Pozdrawiam ciepło, Ania





16 komentarzy:

  1. cudo, chociaż Wnusia najpiekniejsza! Napis i serduszka w tle bardzo pasują, kwiaty też :) uroczy efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cudownie oprawilas zdjęcie. Bardzo mi się podoba. Niech wnusia zdrowo rośnie. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudnie ,delikatnie i z serduchem .Praca medalowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne LO! Piękna wnusia i oprawa zdjęcia :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca. Wikusia jest jej główna ozdobą.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca Aniu!!! Maluszek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieci potrafią skraść serce a co dopiero wnuki ;) pięknie wyszło - dziękuje za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna oprawa zdjęcia,wnuczka w pełni zasługuje na najpiękniejszą,dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, słodka, delikatna praca, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne LO, Aniu! Fajnie, że przyłączyłaś się do wyzwania w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...