piątek, 22 stycznia 2021

Ten zegar stary

 Cześć!

Tym razem moja inspiracja dla Art Brawurki jest mixmediowa.
Stworzyłam stary, zardzewiały zegar, który stanowi tło dla zdjęcia.
A oprawiłam je w ręcznie robione kwiaty z papieru od UHK Gallery z kolekcji Art Journal.
Do tego dodałam trochę metalowych elementów, koronkę, serpentyny z drutu
i zembossowane na złoto tekturki
 I tak od razu przyszło mi na myśl skojarzenie z utworem „Ten zegar stary”.
A Wam jak się kojarzy?







Zegar posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #17 Tekturkowo
Noworoczne BINGO

Wybrałam linię: Serpentyny/Tekturka/Zegar
Produkty Tekturkowo: zegar, tekturki


Wyzwanie #61 scrapkowo.pl


Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
To, co najlepsze

bo mediowanie jest dla mnie najlepsze i chciałabym wygospodarować na to więcej czasu




Pozdrawiam ciepło, Ania


18 komentarzy:

  1. lubię takie zdjęcia! fajna kompozycja no i tło na zegarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cię. Ale cudny. Klimacik jest ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba 😀

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Tekturkowo ❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Piękna praca, rdza wyszła genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko wyszło. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają i podziwiam takie prace :) Ja takich nie potrafię zrobić, chociaż zapał mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca Aniu :-) Szczególnie podoba mi się pomysł na "druciane serpentyny" :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo i życzę powodzenia, DT- Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rdza już prawie zeżarła ten zegar! Ależ piękny, jakże intensywny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna mediowa praca 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca😍 cudownie skomponowana i te kolorki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...