piątek, 8 stycznia 2021

Łap szczęście

Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla Art Brawurki przygotowałam kartkę z rozdarciem
z ręcznie robionymi kwiatami z papieru.
Wykorzystałam kolekcję Lovely When You Smile od Craft O’ Clock.
Całą kompozycję urozmaiciłam używając maski i pasty modelującej oraz tekturkowych listków.
Kartka jest oczywiście z przesłaniem: łap szczęście i tego życzę wszystkim tu zaglądającym.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w styczniu
pogniecione, postrzępione, poszarpane


Wyzwanie #61 scrapkowo.pl
Praca ze złotym elementem



Przepis na... styczeń u Kulskowo


Pozdrawiam, Ania


17 komentarzy:

  1. Alez piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przecudnej urody kartka. Maska fajnie uzupełnia całość. Liście tekturkowe świetnie tworzą kompozycję wraz z kwiatami. I ten napis... Miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca ci dziękuję kochana za te motywujące słowa 😘

      Usuń
  3. cudna! niby ciemna, ale kurcze podoba mi się :) świetne papierowe kwiatki, postanowiłam, że w tym roku też trochę kwiatów porobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna praca !!!!!!!!!!!! Cudo !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca Aniu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, niezwykła kompozycja. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki i kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie się prezentuje w tej kolorystyce. Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, złoty projekt :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...