niedziela, 24 stycznia 2021

Z błyskiem

 Witam niedzielnie!

Nie mogłam się powstrzymać i znów zrobiłam kartkę
z kwiatami od Joasi - sporo mi ich podarowała.
Powstała z papierów Lemon Craft (bloczek papierów bazowych
Yesterday i okładka Sweet Secrets oraz listki).
Znalazła się tu też serwetka Craft Passion
i wzór gałązek zrobiony za pomocą maski Agaterii.
No i oczywiście błysk! Są tu mikrokulki i brokat.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z mapką 3 w grupie Lemoncrafters


Piątek z wyzwaniem w grupie Scrapbooking - wsparcie na starcie
BINGO


wybrałam linię: liście/kwiaty/brokat


Wyzwanie #1 w grupie Tworzymy z Agaterią
Praca z użyciem szablonu


Pozdrowienia, Ania

18 komentarzy:

  1. piękna. Podobają mi się kuleczki na listkach i te cudne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze potrafisz docenić ❤ dziękuję, dziękuję, dziękuję ❤

      Usuń
  2. Zachwycająca, tyle pięknych szczegółów na niej umiescilas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka Aniu, cudne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, pełna blasku i cudnych kwiatów :) Aniu pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się na niej dzieje, maleńkie koraliki, gaza są fajnym uzupełnieniem przepięknych kwiatów...

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...