piątek, 15 stycznia 2021

Dla kochanej babci

Cześć!

Tym razem przychodzę z inspiracją dla Art Brawurki.
Jest to kartka z okazji jednego z najważniejszych według mnie świąt – Dnia Babci,
bo każda babcia jest najlepsza na świecie.
Wykonałam z papieru Paper Heaven z kolekcji Noce i dnie 01,
z kolei listki wycięłam z arkusza 06 z kolekcji Zza mgły.
Ta praca to mój typowy podarciuch, ale z koronką i kwiatami z foamiranu,
więc myślę, że jest w miarę elegancki. Kwiaty to prezent od Joasi - Sercem Malowane.
Do kompozycji dodałam jeszcze wykrojnikowe gałązki i serwetkę, a także wstążkę old fashion.
A Wy szykujecie się już do tego święta?
Ja będę pierwszy raz obchodzić jako babcia, z czego bardzo się cieszę. 








Kartkę posyłam do zabaw:

Otwórz Szufladę w grudniu
pogniecione, postrzępione, poszarpane


Wyzwanie nr 93 scrapek.pl
Z wąsem lub z koronką


Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
to, co najlepsze



Pozdrawiam, Ania

8 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności.... Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te niebieskości i fiolety dla babci. Ślicznie poukładane listeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, pełna wdzięku kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...