poniedziałek, 25 stycznia 2021

Kartka w stylu shabby chic

 Cześć!

Serdeczne zapraszam na moją pierwszą inspirację dla Craft Uli i Sklepiku Gosi.
Jest to romantyczna kartka w stylu shabby chic.
Znalazła się więc na niej lekka tekturka od Craft Uli, koronka i całe mnóstwo kwiatów oraz motyle.
A papiery ScrapAndMe z kolekcji Especially For You pasują do takiego stylu idealnie.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Styczniowe wyzwanie Lemon Craft
Shabby chic


Wyzwanie nr 92 scrapek.pl
Z wąsami lub z koronką


Serdeczności, Ania

15 komentarzy:

  1. cudna jest! bardzo lubię ten styl, chociaż samo raczej w nim nie tworzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam takie słodkości 😃 dziękuję Marta za wszystko ❤

      Usuń
  2. Jest piękna a koronka dodaje jej lekkości i charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, fantastycznie dobrałaś wszystkie elementy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta koronka w ramce. Cudna kobieca kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i te cudne kolorki, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca:)Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bardzo ładną kartkę stworzyłaś. Na bogato :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, delikatna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...