piątek, 20 marca 2020

Kiara w roli głównej

Hej!

Dziś chciałabym przedstawić wam Kiarę, moją kotkę :)
I już wiecie, kto rządzi w moim domu.
No nie ukrywam, że królowa jest tylko jedna ;)
a ja jestem prawdziwą kociarą.
Moją pupilkę przedstawiam na dość sporym blejtramie.
Za tło posłużyły mi różne media, najwięcej od 13arts.








Prawdziwa królowa, prawda?



Blejtram posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #21 Świata Pasji
#wyzwanieswiatpasji

ze sklepu użyłam: gel medium


Wyzwanie gościnnej projektantki w Szufladzie


Miłego dnia, Ania

14 komentarzy:

  1. ojej. Nie wiem czy piękniejsza Kiara, jej imię, czy ta świetna struktura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt! Mnie trudno nazwać kociarą, ale Kiara robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, a Kiara prezentuje się tak dumnie i tak uroczo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! Prawdziwa Królowa wymaga prawdziwie królewskiej oprawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! A kot przecudowny ;) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu "Moje Pasje"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jaka ona śliczna, ta Królowa! I została godnie przedstawiona na przepięknym obrazie :)

    Dziękuję za udział w zwierzakowym wyzwaniu bloga Kreatywnego. Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tło <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...