czwartek, 26 marca 2020

Urodzinowa kartka dla babci

Witajcie!

Która kobieta nie lubi kwiatów? Chyba wszystkie, a pewna babcia uwielbia.
Stworzyłam więc prawdziwy ogród na kartce urodzinowej dla niej.
I tak inspiruję na blogu Altair Art.
Użyłam papierów Altair Art z kolekcji Mysterious Garden,
a do kwiatowej kompozycji dodałam trochę koronek, mikrokulek i cekiny.
Jest więc na bogato i bardzo kobieco.
Zastosowane wykrojniki (serwetka i gałązka) to produkty Marianne Design,
z kolei tekturki (wianek i cyfry) są od Tekturkowa.






Kartkę posyłam na:
Wyzwanie #7 Tekturkowo


Miłego dnia, Ania

11 komentarzy:

  1. Najprawdziwszy ogród. Piekna i radosna. Takich nam potrzeba ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba 😀 zdrówka i spokoju kochana 😘

      Usuń
  2. piękna, zarówno kolory i kwiaty sprawiają, że jest bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och naprawdę piękna, zarówno kwiaty na górze jak i te na papierze na dole świetne. Ładnie w tekturce podkreślona okazja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka Aniu, cudownie ukwiecona. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kobieco! Dziękuję za udział w wyzwaniu! Magda z DT Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...