środa, 18 marca 2020

Jajo na Wielkanoc

Witajcie!

Kartka w kształcie jaja od Filigranek to hit mojego wielkanocnego kartkowania.
Przygotowałam delikatną kartkę na tej bazie korzystając z papierów
Craft o'clock Pieśń Kolibra i umieściłam jeszcze na niej piękną gipiurową tekturkę.
Do tego trochę dodatków, kwiaty, koronka i gotowe.
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #51 Scrapkowo


Klub Twórczych Mam
Wielkanocne Wariacje #3
Zainspirowała mnie stonowana kolorystyka.



Z pozdrowieniami, Ania

10 komentarzy:

  1. Aniu, super tło na jajeczko i bardzo fajnie dobrana i umieszczona na środku tekturka, pięknie to razem wygląda :) Czasem minimalizm ma najwięcej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, chyba faktycznie trzeba się za kartki świąteczne zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUUUDOWNE:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajko;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wiosenna kartka! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Podziwiam, bo mnie cała ta sytuacja trochę przygnębia. Po raz pierwszy nie będę wysyłać kartek świątecznych. Zresztą te święta będą inne niż wszystkie. Życzę Ci pogody ducha😘 Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...