sobota, 28 marca 2020

Podejmij wyzwanie

Hej, hej!

Taki to czas, że trzeba czymś zająć ręce i odciążyć umysł.
A mediowanie to dla mnie najlepszy sposób.
I wyobraźcie sobie, że nawet ręce można szybko domyć :)
Dlatego wzięłam udział w wiosennym wyzwaniu w grupie MIXMEDIOWO na fb.
Generalnie jest tyle transmisji, że nie jestem w stanie ich wszystkich obejrzeć,
a co dopiero zrobić prace.
Ale live Asi Szczurowskiej był na mojej liście priorytetów.
I powstała praca na #wiosennewyzwanie2


I tak na bazę motyla od Artistiko najpierw nałożyłam pastę przez maskę 13arts,
ponaklejałam tekturki SnipArt, jakieś złomki, guziki, dżety, koraliki itp., itd.
Wszystko kleiłam na gel medium.
Całość pomalowałam czarnym gesso, a następnie potraktowałam woskami
wg przepisu Asi: wosk zmieszany z proszkami,
ja użyłam dwóch kolorów - niebieskiego i złotego.
Na koniec napis i... bawiłam się przednio.
Chociaż zrobić prace to jedno, a zrobić jej zdjęcie, to już inna bajka...






I takiego oto motyla posyłam też na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie #54 Miszmasz Papierowy


DIY - INPIRACJE



Trzymajcie się zdrowo!
Ania

27 komentarzy:

  1. Wooow! Ania! Wymiotłaś! Super praca, i ta czcionka! I te metalizujące kolorki! Jestem zachwycona. Kompozycją z tą ćmą też jestem zachwycona, ileż Ty w nią nawtykałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nawtykałam całe mnóstwo wszystkiego i bawiłam się świetnie, a tego teraz trzeba, bo zestresowana jestem totalnie. Cieszę się, że ci się podoba 😃

      Usuń
  2. Wspaniały motyl Aniu, niezwykły i pod każdym względem wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Z Twoich ust to ogromna motywacja :)))

      Usuń
  3. Świetna praca Aniu, jestem nią oczarowany! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny motyl Aniu. Mediowanie odstresowuje - to prawda, ale podziwianie takich prac - to dopiero balsam na duszę :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba 😃 twoje słowa to z kolei dla mnie balsam 😘

      Usuń
  5. Cudowna praca, życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie!!!Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, jak pięknie! No zachwycająco :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow! Jest na czym oko zawiesić! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Fantastyczna praca! Dziękuje za udział w INSPIRACJACH DIY-MOTYL . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  11. very beautiful Ania. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zmediowany motyl. Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...