poniedziałek, 23 marca 2020

F jak Foamiran

Dobry wieczór!

Prawda, że najnowsze wyzwanie Kartkowego ABC trafia w wasze gusta? 
Tym razem rządzi literka F jak Foamiran.
Mnie z foamiranem nie po drodze, ale wygrałam piękne
kwiaty od Asi Szulik i nie zawahałam się ich użyć.
Wykorzystałam je na kartce dla najlepszej przyjaciółki
razem z filigrankową tekturką i papierami
Lemon Craft z wznowionej wersji Domu Róż.









Kartkę posyłam na wzywania:

Wyzwanie #39 egoCraft


Wyzwanie #7 Tekturkowo


Wyzwanie #54 Miszmasz Papierowy
Z tekstem i tekturką



Pozdrawiam ciepło, Ania


10 komentarzy:

  1. Piękna, elegancka i gustowna kartka :) Piękna kompozycja, której ja wciąż się uczę :) Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję 💖 ja też się cały czas uczę kompozycji 😃

      Usuń
  2. Przepiękna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zegar wygląda super, jak taki starociowy, zardzewiały, no "robi" klimat :) Piękna kartka! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. your flowers looks gorgeous and makes the card more elegant ania.Good luck and thanks for playing along with us at egoCraft Challenge. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, bardzo klimatycznie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...