środa, 11 marca 2020

Wiosenna zieleń

Cześć!

Dziś będzie soczyście i zielono!
Zmontowałam patchworkową kartkę wielkanocną
używając dwóch różnych kolekcji papierów.
Jedna z nich to UHK Gallery Avonlea Summer,
a druga jest od Lemon Craft - to papiery bazowe z kolekcji Dom róż.
Kwiaty i listki wycięłam wykrojnikami Craft Passion,
natomiast wianek jest od Rosy Owl.
Z kolei kwadraty z przeszyciami to zasługa CREALIES.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z Gościem #89 Rapakivi
wybrałam linię: papier w kratkę/jajko/wiosenna zieleń

Ze sklepu Rapakivi wykorzystałam: bazę, jajka i sznurek.


Tworzę w jednym kolorze


Konkurs marcowy Świrów Rękodzieła



Z wiosennymi pozdrowieniami, Ania

18 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Strasznie podobają mi się te kwadraciki :) Wyszedł niepowtarzalny projekt. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka 💚💚💚 aż czuć te wiosenne pozdrowienia jak się na nią patrzy. 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Cudownie zgrana kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie, fantastyczne są te zielenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze się zachwycam Twoimi pracami, co jedna to piękniejsza! Jesteś niesamowita Aniu! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło- z całego serca dziękuję i ślę pozdrowienia 😀

      Usuń
  6. pachnie wiosną! dziękuję za udział w wyzwaniu Rapkivi

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Ta zieleń mnie urzekła 💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny patchwork w tej zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, wiosenna praca :-) Dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu bloga Tworzę w jednym kolorze- DT Żaneta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i piękne kolory. Uwielbiam zieleń! Dziękuję za udział w wyzwaniu DT Świry Rękodzieła pozdrawiam Pati

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...