wtorek, 17 marca 2020

Kartka na Wielkanoc

Hej!

Wielkanocne kartkowanie sprawia mi taką samą przyjemność
jak tworzenie kartek na zimowe święta.
Teraz bardzo kręci mnie zabawa wiosennymi i radosnymi kolorami. 
Inspirując dla ArtBrawurki stworzyłam więc tym razem kartkę,
w której jest mnóstwo słońca i wiosennej zieleni.
Świetnie mi tu przypasowały papiery UHK Gallery z kolekcji Avonlea:
W tej kartce użyłam kwiatów i liści z wykrojników Craft Passion
oraz serwetki Marianne Design i jaja Rosy Owl.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #54 od A do Zet
3-2-1


Klub Twórczych Mam
Wielkanocne wariacje #4
Jak widać, zainspirowały mnie kolorki :)



DIY - Papierowo
Kartka wg mapki
Ja jednak po swojemu trochę odwróciłam kompozycję kwiatową ;)



Z wiosennymi pozdrowieniami, Ania

23 komentarze:

  1. piękna jest, żółte tło i zielone chlapanko świetnie kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne radosne kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna. Dziękuję za udział w zabawie "od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zielenie są niesamowite, mają w sobie tyle powera, takiej wiosennej dawki dobra i uśmiechu, cudo! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie powera teraz potrzeba 😀 dziękuję i odwzajemniam życzenia 💚

      Usuń
  5. Jak już pisałam na jednej z grup FB- piękna i taka wiosenna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, zachwycająca kartka :) Bardzo ciekawe kwiatki, chlapania, wszystko idealnie do siebie pasuje :) Pozdrawiam i dużo zdrówka i spokoju życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i ślę te same życzenia w drugą stronę 😘

      Usuń
  7. Piękna, bardzo wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest po prostu cudna!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie zapachniało wiosną! 💚 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Achhh, u Ciebie widzę królują kolory! Cudowna ta zieleń z tą delikatną żółcią... I te chlapania... Miód malina i poziomka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ostatnio szaleję z kolorami i tak poprawiam sobie humor 😃

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie DIY Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo odwrócenia, kartka jest genialna! Swietna praca, dziekuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...